Yang Sudi Ikut Kiter

Wednesday, July 21, 2010

Mystery Gift ( The Best GA N3 )
- Kelly's Give Away - Just For Fun



Alhamdulilah, Alhamdulilah, Alhamdulilah Ya Allah.....
Tersangat le gembira dan tersangat le seronoknya... melompat-lompat kite....


Salam semua... tak disangka2 rupa2nya hadiah misteri  dalam GA Kelly Just For Fun tu adalah untuk n3 terbaik....dan pemenangnya adalah kite... yaaahooooo... rasa macam tak caya lak......seronok tak sanga nie.

Sebenarnya kite tahu perkara nie melalui blog Kak Yah dari Koleksi Antik Ibu... masa tu suami kite tengah ziarah blog beliau maka kite pon suruh le tgk kat cboxnya....sbb petang tadi kite ada lawat blog Kak Yah...baca le punya baca macam tak caya je....mmg le tahu dia menang GA sbb dah nampak n3 dia tapi kite cam tak caya bila Kak Yah ucap tahniah pada kite sbb menang n3..ehhh betul ke nie?...

Apa lagi kite pon terus je buka blog MrsKellyWalter dengan duk dak duk dak di dada.....satu persatu pemenang kite baca dan yang akhir sekaliiii.....ehehehhh nama kite le....betul.. nama dan alamat blog kite...apa lagi melompat2 keseronokan le kite gan suami ( hehehe tu menang n3 je lum tempat pertama lagi)... pastu buka plak blog kite.... kat cbox ada mesej dari MrsKelly mengatakan kite menang hadiah n3 terbaik..Ya Allah rezeki kite hari ini....BUAT MRSKELLYWALTER TERIMA KASIH TAK TERHINGGA DIATAS PEMILIHAN TERSEBUT... kite amat2 menghargainya.. memang tak sangka N3 (seikhlas hati kite) kite tu boleh menang... dan hadiah misteri tu adalah untuk N3 pilihan MrsKelly.

Kepada para pemenang kite ucapkan tahniah dan kepada yang tidak berjaya.. di lain masa dan di lain GA kite joint lagi sama2 mudah2 ada yang tersangkut.... insyallah.

Emmm.. la nie dah rasa macam tak sabo2 dah nak tunggu hadiah tu sampai ke tangan kite...dan kite ucapkan ribuan terima kasih sekali lagi kepada MrsKelly kerana hadiah yang di berikan itu ada sedaranya di gobok kite nie...nunnnn di atas tu... tureen pemberian dari emak kite...sukeeee teramat sukeee gan hadiah nie....
Nanti bila hadiah yang ditunggu tiba kite akan buat N3 sepecial untuknya sebagai satu penghargaaan kepada http://mrskellywalther6969.blogspot.com/.

Sekian sahaja untuk malam ini...semuga kite semua diberkati dan dilindungi Allah. 



































GoBok Khazanah Silam

No comments:

Post a Comment