Yang Sudi Ikut Kiter

Tuesday, July 6, 2010

Sahabat Sejati Sukar DiCari

PERSAHABATAN


 Sahabat-Sahabat Yang Ku Kasihi


Salam sejahtera dan selamat pagi semua....
Apakah maksud persahabatan bagi anda....?....Definasi kite adalah seseorang yang tidak hanya bersama kite dikala suka dan tawa tapi akan sama2 merasai kesedihan dan keperitan yang kite alami...seseorang yang boleh dipercayai dalam apa cara sekali pon....sangat-sangat menyimpan  rahsia.... walau apa pon yang terjadi dan yang paling utama tidak mementingkan diri sendiri. Sahabat sejati sukar di cari..... dan jika bertemu jagailah dan bajailah hubungan itu sebagaimana kite meyayangi family kite.....satu hubungan yang tak akan putus sampai bila-bila..

Tanggal 5hb Julai 2010 hari Isnin malam akan tersemat indah sebagai satu memori yang tak akan kite lupakan dan akan tersimpan kemas sebagai satu khazanah silam kite. Di tarikh ini kami berempat telah keluar bersama tanpa ditemani suami dan anak2....hanya kami berempat.

Apa yang dirancang oleh sahabat kite... Pn. Shiela untuk belanja kami makan malam berjalan dengan suasana yang penuh ceria. Terpancar di wajah masing-masing betapa gembira dan seronoknya kami semua...kami dibawa ke sebuah Restoran Pizza Hunt yang terletak tidak jauh dari kediaman kami....sebenarnya beliau  menunaikan janjinya kepada kami... memandangkan masing2 ada komitmen maka rancangan ini banyak kali tergendala... namun syukur alhamduliah akhirnya hasrat beliau terlaksana dan ia berlangsung dengan suasana penuh ceria dan santai ....bertukar-tukar cerita dan bertukar-tukar hadiah juga.... part nie yang paling melucukan....dengan kamera yang tidak lekang ditangan... masing2 merakamkan pelbagai aksi hingga rasanya hanya suara kami saja yang kedengaran disana......namun kesopanan sebagai seorang muslimah dan isteri orang  masih tetap dijaga.... 


 Ini le hadiah-hadiah dari kite buat sahabat2 yang kite sayangi, ia dibungkus dengan penuh kasihsayang.



Inilah sahabat kite yang paling senior.. Kak Khairul dan juga jiran yang paling rapat dengan kite.  




Hadiah dan kad dari kite buat Kak Khairul  
  

Seorang sahabat yang banyak memberi dorongan dan perangsang kepada kite Shiela dari blog N'shafea DuniaKu 


Hadiah dan kad dari kite buat Shiela 


 Yang ini adalah yang paling bongsu dalam hubungan kami dan yang paling riuh mulutnya... Deanna dari blog NMY-House of Satay. Seorang yang kite anggap sebagai adik dan banyak memberi galakan dan kata2 semangat untuk kite memajukan diri.


   
 Hadiah dan kad buat Deanna dari kite




 
Masih sempat lagi berposing buat kenang-kenangan... mangsanya pekeja kat situ le... tapi alhamdulilah mereka sporting dan seronok menengok telatah2 kami....hehehe apa le mama2 nie kalau dah berkompol tak ingat orang sekeliling.... 


Hadiah-hadiah yang amat berharga dan bermakna buatku dari sahabat2ku    

  
Dari Kak Khairul


 



Dari Shiela







Dari Deanna


SEMUGA PERSAHABATAN INI AKAN SENTIASA MEKAR MEWANGI DENGAN IZIN MU YA ALLAH.

No comments:

Post a Comment