Yang Sudi Ikut Kiter

Monday, November 1, 2010

Kembali Bersiaran - PeLiTAKu dAh BErToPI


BeRToPi JuGa AkHirNyA KeMBaR PiNkKu 

Salam sejahtera semua...apa kabar?...lama rasanya kite tak bersiaran. Terasa kekok pulak untuk memulakan bicara. Terima kasih  tak terhingga kepada yang bertandang dan mengikuti gobok kite nie. InsyahAllah kite akan membalas kunjungan anda semua. Ribuan terima kasih sekali lagi kite ucapkan kerana sudi menyinggah dan membaca coretan kite.


Memulakan n3 kite kali ini dengan sepasang pelita yang amat2 kite sayangi (ye lah kalau dah  pemberian dari suami mesti lah kite sayang ye tak?).... dan sekarang lagi le kite bertambah2 sayang dan bersyukur kerana kite adalah salah seorang yang memilikinya.

Kalau masih ingat kite penah membuat n3 untuknya seketika dahulu ( macam  dah lama sesangat pulaknya yek ).. masa tu pelita kite tu dogol je tak bertopi.... ini le gambo n3 kite masa tu...




Dah lama kite mencari topinya...tanya kat kedai2 lama kot2 ada spare partnya tak kira rupa apa (kononnya lah) janji boleh dibuat topi untuk sekembar pink kite nie...haram tak penah jumpa penat menanya je.  Tu lah kan kalau dah dinamakan rezeki tak yah pegi ceruk kampung ke selongkar kedai apek ke!!!!! Dia akan datang dengan sendirinya....Syukur alhamdulilah tak le la ni kita jelous tengok kekawan yang dah ada set yang sempurna nie. 


Nak tahu kat mana kite dapat topinya?.....masa tu ada empat keping tapi cuma dua keping je yang cun pada pandangan mata kite....Agak2nyalahkan kat manalah kat KL nie yang jadi tumpuan kaki karat macam kita semua nie?......Pasti dah ada yang bermain difikirankan...hehehe..........ya Betullllllll!!!!!....jawapanya ialah AAAAAArmcorp Mall. Dekat je rupanya di tengah kota... mencari punya lah merata ke utara ke selatan...hehehehe.... ye lah tu dah  kampung nya di situ.


Baru le cune bila dah sempurna camne


Sepatutnya ianya juga bertopi.... bacalah kisahnya....


Yang nie pon sepatutnya bertopi juga tapi sayangnya bila ianya didatangkan topinya elek.  Entah apa silapnya tak tahu le....masa diiklankan memang cune bertopi ( itu yang buat kite tertarik)....kite tak kisah kalau cakap terus terang atau minta maaf beritahu kite yang topinya  pecah ke masa membungkusnya atau apa2 sajalah alasan kite boleh terima dengan seikhlas hati..lagi pon regenya pon buka le mahal sangat yang nak rasa rugi atau menyesal. 

Apa salahnya berlaku jujur....mmg kite tak bertemu muka cuma berurusan dalam talian tapi setiap sesuatu yang kite lakukan samada orang tu kenal atau tidak, penah jumpa atau tidak, sikap jujur dan bertanggunjawab dengan apa yang kite lakukan itu  yang perlu diutamakan. Yang kite heran dan nak tergelak le juga ialah sepatutnya kite le yang marahkan tapi yang berlaku sebaliknya...seolah2 kite lak yang salah...tak pe lah lagi pon kite dah mendengar macam2.  Cuma kite doakan ianya tidak berlaku terhadap orang lain ( jangan takut pada bayang2 sendiri).

Tunggulah topi kamu ya buat sementara kite tukar tanjak yang cune sikit.

No comments:

Post a Comment